Tagasi minevikku: Vaata esimest kassidele suunatud toidureklaami

Kerttu-Kadi Vanamb
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kass. Pilt on illustratiivne.
Kass. Pilt on illustratiivne. Foto: Vadim Ghirda/AP/Scanpix

27. jaanuaril 1999 paiskas Whiskas eetrisse esimese kassidele suunatud reklaami.

Pikka aega oli Whiskasi hüüdlauseks «Kümnest kassiomanikust kaheksa ütlevad, et nende kass eelistab just Whiskasi» mis pärast korduvaid kaebusi muudeti ümber lauseks «Kaheksa omanikku kümnest, kes eelistustest rääkisid, mainisid, et nende kass eelistab just seda».

Tegemist on esimese otse tarbijale suunatud reklaamiga, millega koos saadeti ringlusesse ka videokassett, millel näidati kasside reaktsiooni reklaamile.

Video mõte on sarnane tänapäeval tahvelarvutitele ja telefonidele loodud mängudega, kus kass saab liikuvaid objekte käpaga taga ajada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles